Isuzu elektrikli D-MAX BEV modelini tanıtacak

İSTANBUL (İGFA) – Sıfır emisyonlu D-MAX BEV, pick-up’lardan beklenen yüksek performansı korurken birebir vakitte ticari ve binek araç gereksinimlerini da karşılamak üzere geliştirildi. Önde ve geride yeni geliştirilen e-Aks’lara sahip daima dört çeker sistemi, D-MAX BEV’in kuvvetli yollarda eksiksiz performans ve elektriklilere has doğrusal bir hızlanma hissini sunarken, gürültü ve titreşim de en aza indiriyor.

D-MAX BEV’in mevcut dizel modeller kadar düzgün performans göstermesini sağlayan sağlam bir şasi ve gövde tasarımı bulunuyor. Lityum iyon 66.9 kWh kapasiteye sahip batarya ile donatılan D-MAX BEV, önde 40 kW ve artta 90 kW iki elektrik motoruna sahip ve toplamda 130 kW güç üretiyor. Daha fazla güç üreten elektrik motorları ise yüksek çekme kapasitesi sağlıyor. Azamî 1000 kg taşıma kapasitesi sunan elektrikli D-MAX, 3.5 tonluk çekme kapasitesiyle öne çıkıyor.

Tüketicilerin pick-up’ları farklı emellerle kullanılmasına karşılık olarak Isuzu, elektrikli D-MAX BEV ile alternatif bir güç ünitesi seçeneği sunacak. Markanın yeni elektrikli aracı öncelikle 2025 yılında Norveç üzere belli pazarlarda sunulmaya başlanacak. Akabinde pazar gereksinimlerine ve elektrikli araç şarj altyapısının yaygınlığına bağlı olarak İngiltere, Avustralya, Tayland ve başka ülkelerde de kademeli olarak satışa sunulacak.

Isuzu’nun otobüs, kamyon ve kamyonet modellerinin üreticisi pozisyonunda olan Anadolu Isuzu, D-MAX’in elektrikli versiyonunu Türkiye’de de satışa sunmak üzere planlamalar yapıyor.

Isuzu Kümesi, çevresel sürdürülebilirlik ve karbon nötr bir gelecek vizyonunu benimseyerek, yenilikçi teknolojiler ve sürdürülebilir tahliller üzerine odaklanıyor. D-MAX BEV modeli ile sıfır emisyonlu ulaşımın önünü açarken, etraf dostu ulaşım tahlilleri arayışında olan müşterilerine de hitap edecek. Bu adım, Isuzu’nun gelecekteki yeşil güç taahhüdünün bir modülü olarak, dünya genelinde karbon ayak izini azaltma ve etraf müdafaa amaçlarına katkı sağlama hedefini yansıtıyor. Isuzu, bu yeni elektrikli pick-up modeli ile otomotiv dalında sürdürülebilirlik standartlarını tekrar tanımlıyor ve daha pak, daha yeşil bir dünya için yenilikçi tahliller sunmaya devam edeceğini taahhüt ediyor.

ANADOLU ISUZU 40 YAŞINDA

Türk otomotiv endüstrisinin yapı taşlarından biri olan Anadolu Isuzu’nun temelleri 1965 yılında atıldı. Çelik Motor ismiyle seyahatine başlayan Anadolu Isuzu, 1984 yılında Isuzu Motors Ltd. ile varılan lisans muahedesi ile birlikte Anadolu Isuzu ismini kullanmaya başladı. Geçen 40 yılda, ticari araç segmentinde yurt içinde ve yurt dışında büyük başarılara imza atan Anadolu Isuzu, üretimini bugün Çayırova Şekerpınar’daki “Akıllı Fabrikası’nda” sürdürüyor. 311 bin metrekare arazi üzerinde bulunan 118 bin metrekarelik kapalı alana sahip üretim tesislerinde yıllık 19 bin adet ticari araç üretimi ile birlikte Anadolu Metal ismiyle karkas ve ilgili yan eserleri de üretiyor.

Kamyon, kamyonet, midibüs, otobüs segmentlerinde “Isuzu” markası ile araç üretimlerini ve Isuzu D-Max’in satış ve pazarlamasını gerçekleştiren Anadolu Isuzu, güçlü eser gamı, yaygın bayi ağı ve satış sonrası hizmetleri ile yurtiçinde 91 yetkili servisi, yurtdışında 44 farklı ülkede 132 servis noktası ile müşterilerine servis hizmeti sunuyor. Anadolu Isuzu, kurumsal sürdürülebilirlik vizyonu doğrultusunda; atıksız, yenilenebilir güce dayalı, refah düzeyi yüksek bir topluma ulaşmak için tüm iş modellerinin ve eserlerinin gelecekle uyumlu dönüşümünü gerçekleştirmek hedefiyle çalışmalar yürütüyor. Yarının şartlarına bugünden hazırlanmanın ve ahenk sağlama stratejisinin temellerini Ar-Ge ve inovasyon faaliyetleri üzerine kuran Anadolu Isuzu, Ar-Ge merkezinde fikri hakları büsbütün markaya ilişkin olan teknoloji, tasarım ve uygulamalar geliştiriyor. Anadolu Isuzu AR-GE Merkezi, “Türkiye Ar-Ge 250 2022 Araştırması” kapsamında, “Faydalı Model ve Tasarım Tescili” kategorilerinde otomotiv bölümünde birinci sırada yer alıyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir